Zomerkampen 2024

Ook dit jaar staan onze zomerkampen weer op de planning. De kampen staan vol in het teken van tennis, sport en spel.

Zoals elk jaar wisselen tennis af met verschillende sportactiviteiten om zo de kinderen een geweldig fijne kampweek te geven.

Wel nieuw dit jaar is dat kinderen van 3 tem 4,5 jaar ook halve dagen kunnen meedoen aan het kamp. Ze mogen dus zeker hele dagen komen, maar de optie van halve dagen bieden we dus voor onze jongsten ook aan.
Ook dit jaar is er voor onze oudste weer een avondje kamperen. Vanaf 10 jaar mogen de kinderen blijven slapen in een tent. Wij zorgen dan voor lekker avondeten en ontbijt en vullen de avond met een te gek avondspel om het af te sluiten voor het kampvuur.

Wees er wel snel genoeg bij om je in te schrijven, want ook dit jaar beperken we het aantal inschrijvingen.

14 dagen voor aanvang van het kamp krijg je nog een mail van ons met alle praktische informatie over het verloop van het kamp.

Kamp juli

Van 8 t/m 12 juli, telkens van 9 tot 16 uur.
De jongsten die halve dagen willen komen, zijn welkom van 9 tot 12 uur.

Inschrijven juli

Kamp augustus

Van 5 t/m 9 augustus, telkens van 9 tot 16 uur.
De jongsten die halve dagen willen komen, zijn welkom van 9 tot 12 uur.

Inschrijven augustus

Praktische Informatie

• Van 9u tem 16u of van 9u tem 12u voor de jongsten die halve dagen willen komen
  • Leeftijd van 3 tem 16 jaar