Lentetrainingen G-Tennis

Het nieuwe seizoen staat voor de deur en dus ook de start van onze lentetrainingen.

Vorig jaar zijn we met succes gestart met G-tennis. Deze werking hebben we in de winter verdergezet in de sporthal.
Onze club staat open voor alle G-sporters enkel mensen in een rolstoel is moeilijk, vermits we als club niet toegankelijk zijn.

Hoe gaan wij te werk?

• Groepen van max 2 deelnemers
  • We volgen het gewone trainingsschema natuurlijk aangepast aan de fysieke/mentale mogelijkheden
  • Focus ligt heel hard op plezier, beweging en succeservaring

Voor de aanvang van de lessen zitten we altijd samen met de betrokken persoon om elkaar te leren kennen en vooral de verwachtingen en mogelijkheden samen door te nemen. Zo kunnen we elke les aanbieden volgens onze werkwijze, maar wel individueel aangepast om maximaal succes en plezier te beleven.

Kortom wij voelen de lentekriebels al om er samen met jullie een fijne lente en zomer van te maken.

Praktische Informatie

• Start lessen maandag 15/04
  • Aantal lessen 10 voor 75 euro
  • Leeftijd vanaf 6 jaar