Info inschrijven zomerkamp

Deze zomer organiseert de club opnieuw 2 zomerkampen:

• van 8 t/m 12 juli
  • van 5 t/m 9 augustuts

Waarom deze procedure?

Wij worden verplicht om de verzekering voor iedereen die op onze club komt sporten in orde te brengen. Deze verzekering verloopt via de sportfederatie Tennis en Padel Vlaanderen.
Daarom moet iedereen aangesloten worden bij de federatie. Dit doen we door een abonnement van 1 week te voorzien, tijdens elk kamp.
We verzamelen op die manier ook correct GDPR-gewijs alle persoonsgegeven die nodig zijn om de verzekering in orde te maken. Dit is voor ons ook de eenvoudigste manier om het voorschot van 50 € te innen. Daarom moet iedereen via deze weg inschrijven!

Hoe Inschrijven?

Ben je als ouder zelf al lid van een tennisclub bij Tennis en Padel Vlaanderen? Of beheer je het abonnement van je kind? Dan kan je jouw login gebruiken op de website van Tennis en Padel Vlaanderen of via de app inloggen.

Zoek naar onze club T.C. De Alk. Ons clubnummer is 5035.
Via de abonnementen (als je de link volgt die hierboven staat aangegeven, kom je hier rechtstreeks op uit, je zal wel nog moeten inloggen!), kan je het juiste zomerkamp kiezen (juli of augustus).
Je betaalt onmiddellijk het voorschot van 50 € via online betaling. Het saldo dien je te verrekenen op de eerste dag van het kamp.

Ben je reeds lid bij Tennis en Padel Vlaanderen, via onze club of via een andere club? Dan is je verzekering reeds in orde. Toch vragen we je om dit abonnement aan te vragen, zodat we het voorschot kunnen ontvangen.
Het aanvragen van dit stage-abonnement heeft geen enkele invloed op enig ander abonnement dat jij (of je kind) al heeft bij de federatie. Niet in onze club en ook niet in een andere cub. Het gaat enkel om de administratieve afhandeling van de verzekering en het ontvangen van het voorschot.