word nu lid van TC De Alk

Zoals ieder jaar verzoeken wij je jouw lidmaatschap voor het nieuwe seizoen te bevestigen.

Dit doe je via de App van Tennis Vlaanderen of via de website van Tennis Vlaanderen. Daar vind je ook de tarieven voor lidmaatschap in onze club!

Indien je vragen hebt, kan je terecht bij Bert op het nummer 0499/50 03 14, ofwel per e-mail naar [email protected].

Graag betalen vóór 1 februari 2024 indien je voor onze club interclub wenst te spelen!

Gespreide betaling is mogelijk, neem hiervoor contact op met Bert (gegevens hierboven).

Opgelet: Spelers die lid willen worden bij ons als tweede club

Het abonnement Zomerlid tweede club TENNIS werd aangemaakt voor spelers die op een andere club Tennis lid zijn en eventueel daar interclub willen spelen. Je kan via dit abonnement ook op onze club spelen als volwaardig recreatief lid, aan een sterk verminderde prijs van 85 €. Dit is enkel van toepassing voor volwassenen.

Je zal met dit abonnement geen interclub voor onze club kunnen spelen en bij de andere club moet het weldegelijk om een TENNIS abonnement gaan. Omdat één en ander moeilijk te controleren valt, kan dit abonnement niet meer online aangevraagd worden. Indien je denkt in aanmerking te komen voor dit abonnement, kan je contact opnemen met de club op het e-mail adres: [email protected].

Op de website van Tennis Vlaanderen (volg deze link):

Log in met je Tennis Vlaanderen login als het gevraagd wordt.
Scroll tot onder het overzicht van de Tarieven Tennis.
Daar staat de knop Abonnement aanvragen. Deze knop is alleen zichtbaar in de periode dat je effectief lid kan worden.
Druk op de knop en volg alle stappen. De betaling dient online te gebeuren!

Via de App van Tennis Vlaanderen:

Druk rechts onderaan op de knop Clubs.
Kies Nieuw abonnement aanvragen.
Klik op het pijltje naast Selecteer club en zoek naar T.C. De Alk (5037) om onze club te selecteren.

Als je 1 speler inschrijft is je naam automatisch voorgeselecteerd.
Indien je wenst, kan je als gezin inschrijven. Of als je meerdere spelers wilt inschrijven, kan je dat doen door op het pijltje naast Selecteer spelers te klikken.
Klik op het pijltje naast Selecteer tarieven om per speler het juiste abonnement te kiezen.
Ga verder naar Betaling.