Interclub en lente stage

Nieuw dit jaar bieden we ook voor onze volwassenen een stage aan om snel weer de smaak van gravel te pakken te krijgen.

Tijdens deze stage ligt de focus vooral op regelmaat, verschillende spelsituaties en dit zowel enkel als dubbel. Het doel van de stage is om onder begeleiding vooral op een plezante manier weer het juiste balgevoel te krijgen.
Vermist de plaatsen beperkt zijn, is snel inschrijven dus zeker een must!

Zou blijken dat het een overdonderend succes is en er meer vraag is naar een volwassen stage, dan bekijken we samen met de leden, die deze stage uit de boot zijn gevallen om snel een vervolgstage in te lassen.
Moest natuurlijk het weer de stage niet toelaten of er zijn te weinig inschrijvingen, dan wordt de stage geannuleerd en jij tijdig op de hoogte gebracht.

Praktische Info

• Stage 1