Start to Tennis in 2024

Heb je nog nooit getennist, maar ben je nieuwsgierig? Wil je het ook graag zelf eens proberen op een toegankelijke manier? Dan is start-to-tennis misschien iets voor jou.

Start-to-tennis is een lessenpakket van 5 lessen waar je alle basistechnieken van tennis leert kennen onder begeleiding van een ervaren trainer. Het grote voordeel voor jou is dat je nog geen lid moet zijn van onze club en je dus op een prijsvriendelijke manier kan ervaren of tennis een sport voor jou is. Is het antwoord ja! Dan bekijken we samen hoe je lid kan worden en of je eventueel nog bijkomende lessen wil volgen. Bovendien zorgen we er ook voor dat je tijdens de start-to-tennis lessenweken andere leden al leert kennen, zodat je ook het plezier van de “after tennis” leert ervaren.

Praktische Informatie

• Start lessen maandag 15/04 (meerdere instapmomenten mogelijk)
  • Aantal lessen 5
  • Leeftijd vanaf 16 jaar
  • Dag en tijdstip lessen overeen te komen
  • Prijs voor 5 lessen
    • Groep 3 personen 50 €
    • Groep 4 personen 40 €
  • Wil je meer informatie: [email protected]

Dit e-mailadres wordt gebruikt voor verdere communicatie
Je mag meerdere keuzes ingeven. We kijken wat best past en houden zo veel mogelijk rekening met je keuze.