Lente training 2022

Beste Tennisvrienden,

Een nieuw tennisseizoen en de Lentekriebels zorgen er voor dat we de nodige voorbereidingen moeten treffen voor onze Lente training.

De Lente training start in de week van 11 April 2022 en dit voor 7 lessen.

• 4 spelersper plein aan 50 EUR voor 7 lessen
  • 3 spelers per plein aan 75 EUR voor 7 lessen
  • 2 spelers per plein aan 100 EUR voor 7 lessen
  • 1 speler privé les per plein aan 200 EUR voor 7 lessen

De Lentetrainingen kunnen enkel cash betaald worden in ons clubhuis op onze betaaldag die doorgaat op zaterdag voormiddag 09/04/2022 van 10 tot 12 uur.

Kleutertraining is voorzien op zondagvoormiddag.

Met kleutertennis laten we je kind voor het eerst proeven van de tenniswereld. Spel en plezier staan centraal zodat onze kleinsten elke week vol enthousiasme komen sporten met hun vriendjes. Verwacht dus nog geen doorgedreven tennistraining, maar wel een echt uurtje plezier. Plezier met inhoud! We focussen ons echt wel op de motorische ontwikkeling van je kind. Eens we merken dat de coördinatie voldoende sterk is, komt de racket meer en meer aan bod. Dat is het moment dat we echt de eerste stapjes zetten naar doelgerichte tennis technische vaardigheden.

De eerste 5 lessen kosten 35 euro per kind. Hierin zit wel de verzekering voor 10 euro per jaar al in. (deze verzekering dekt dan ook al de eventuele zomerkampen die dit jaar doorgaan in week 28 en week 32)

Startdatum kleutertennis: zondag 24 april 2022 vanaf  10 uur.

Enkele regels specifiek voor het kleutertennis:

• De lessen gaan door op zondag voormiddag vanaf 10 uur
  • Lessen gaan door in groepjes van min. 6 kleuters en duren 1 uur.
  • Minimum leeftijd is 4 jaar
  • Tennisracket en ballen moet je niet kopen maar krijg je van ons
  • Sportschoenen kunnen best schoenen zijn met een gladde zool.

Jeugdtraining is voorzien op woensdagnamiddag vanaf 13:00 tot 19:00, op elke weekdag van 17:00u tot 19:00u en op zaterdagvoormiddag.

Volwassenentraining op iedere werkdag van 18:00 tot 22:00u

Beginners / Start tot tennis is voorzien op zondagvoormiddag (afhankelijk van de interclub en de beschikbaarheid van de pleinen) of op aanvraag.

Enkele algemene trainingsregels:

• Er dienen minstens 2 mogelijke beschikbaarheden ingevuld te worden
  • Interclubspelers die training willen, gelieve een dag te kiezen dat jullie geen interclub hebben
  • De lessen zullen enkel verplaatst of ingehaald worden bij Covid-19 maatregelen, slecht weer of door niet beschikbaarheid van de trainer.
  • Er wordt voorrang gegeven aan jeugdspelers
  • Bij afwezigheid gelieve de trainer vooraf te verwittigen
  • Iedereen die inschrijft dient zijn lidgeld betaald te hebben voor1 April 2022

In afwachting van uw inschrijving, verblijven we met sportieve groeten,