Opening seizoen 2022

Beste tennisvrienden,

Sinds een paar dagen schijnt de zon weer volop.
Tijd dus om onze club weer uit de winterslaap te halen.
We hebben er weer zin in!!

We zijn deze winter niet stil blijven staan, maar hebben o.a. volgende initiatieven genomen:

• Ons trainersteam wordt uitgebreid met 2 nieuwe gemotiveerde lesgevers (Ellen Eyben en Wim Bex)
  • Onze infrastructuur (kleedkamers, sanitair, cafetaria en gang) wordt opgefrist

Ook sportief zijn we zeer blij dat we weer interclub kunnen spelen (11 ploegen).

Op korte termijn kan je trouwens alle informatie ivm de tennislessen (lente- en zomertraining en sportkampen) vinden op onze website.
Ook de heraanleg van de terreinen voor het zomerseizoen staat binnenkort op het programma.

We beginnen alvast op zaterdag 9 april met een spetterende openingsavond inclusief hapjes, drank en muziek (meer info volgt). Noteer deze datum alvast in julie agenda!

Wij zijn dus klaar om er alweer een supergezellig zomerseizoen van te maken. Jullie toch ook?!

Tot binnenkort op onze gezellige club.

Ps: Vergeet niet tijdig je lidgeld over te maken (zie info op onze website)

Het bestuur