Aankondiging van onze lentetrainingen

De lente staat weer voor de deur en dus ook de start van ons tennisseizoen 2023.
Graag bieden we jullie dan ook weer een nieuwe reeks van tennislessen aan, waar onze gemotiveerde trainers jullie graag helpen met tips en tricks.

De lessenreeks start op maandag 17 april en loopt gedurende 7 weken.

Natuurlijk moet je eerst lid zijn om je te kunnen inschrijven voor een lessenreeks. Maak je dus zeker lid en schrijf je in voor de lessenreeks vóór 1 april.

Heb jij of je kind er ook zin in? Schrijf je dan snel in voor één van de volgende lessenreeksen!

Kleutertennis

Speciaal voor de allerkleinsten richten we op zondagochtend weer de kleuterlesjes in.
Ideaal voor je kleuter om met de tennissport kennis te maken of net een stapje verder te gaan!

Start To Tennis

Ook bieden we opnieuw een Start to Tennis reeks aan op zondagochtend.
Was je nog nooit aangesloten bij een tennisclub? Dan is dit voor jou! Je moet je ook nog geen lid maken om je te kunnen inschrijven voor deze lessenreeks. Het doel is om de tennismicrobe te pakken te krijgen.
Wil je achteraf verder tennissen of extra lessen nemen, dan maak je je wel lid van onze club en ben je klaar om er verder in te vliegen.

Kleuters (3-5 jaar) 40 € voor 7 lessen
Jeugd (6-18 jaar) 55 € voor 7 lessen