Aankondiging Retro Rally

Vrienden van de tennis

Vrijdag 18 augustus nodigen wij jullie uit om terug te keren naar de jaren ’80.
Verwacht je aan leuke muziek, houten tennis rackets en fijne dubbels in de gezellige tennisclub De Alk. En dit voor zowel leden als niet-leden.

Wat je zeker nodig hebt, is een retro tennis outfit! Kom je in het prestigieuze Wimbledon wit, of eerder in flashy kleuren? Allemaal goed, zolang je de zweetbandjes maar niet vergeet!

Retro Rally

Wij voorzien voor jullie de houten tennis rackets. Heb je er zelf nog eentje om vanonder het stof te halen? Zéker meebrengen!
Belangrijk om weten: wij hebben 2 leuke prijzen klaarstaan voor de best-geklede man én vrouw.

Er wordt zowel dubbel als dubbel gemengd gespeeld en je wordt ingedeeld volgens niveau. Ideaal om andere tennissers te leren kennen in een gezellig kader.

Vanaf 19 uur wachten wij je op. Om 19:30 uur starten de eerste vriendschappelijke ontmoetingen. Kan je pas later aanwezig zijn? Dit kan je aangeven op het inschrijvingsformulier!
Bij aankomst krijg je 2 bonnetjes voor een glaasje cava (of iets anders), en 1 bonnetje voor een lekkere hot-dog.

Inschrijvingen zijn afgesloten.

Heel graag tot dan!