Inschrijven voor zomerkamp 2 van 2022

Het tweede zomerkamp van TC De Alk is een tenniskamp gecombineerd met sport en spel.

Het kamp gaat door van 8 to 12 augustus 2022, iedere dag van 9 uur tot 16 uur. Het kamp is voor meisjes en jongens vanaf 3,5 jaar. De kostprijs bedraagt 120 € voor leden van TC De Alk en 130 € voor niet-leden o.w.v. de verzekering.
We voorzien 20 € korting vanaf het tweede kind van hetzelfde gezin.

Er is opvang voorzien vanaf 8 uur ’s ochtends en tot 17 uur ’s avonds. Hiervoor betaal je 10 € extra per kind.

De kampen kunnen enkel cash betaald worden in ons clubhuis op de eerste kampdag van het desbetreffende kamp.
Gelieve er rekening mee te houden dat het aantal inschrijvingen beperkt is tot 24 deelnemers, dus snel zijn is de boodschap.

Wat heeft je dochter of zoon nodig tijdens het kamp?

• 10- en 4-uurtje
  • Lunchpakket voor ’s middags
  • Voldoende drinken (tijdens de middagpause is er een mogelijkheid om drank te kopen aan 2 €/consumptie. Hier wordt geen snoep of speelgoed mee gekocht! )
  • Bij zonnig weer zonnecrème en pet meebrengen (tijdens de middag helpen we met opnieuw insmeren)