Wintertraining 22-23 – Belangrijk nieuws

Beste tennisvrienden van Tennisclub De Alk en beste ouders

Ons gezellig zomerseizoen is al een tijdje bezig en is zeker nog niet voorbij.
Toch willen we ons al voorbereiden op de winter en we hebben een spannend nieuwtje te melden.

Velen van jullie vragen of er weer mogelijkheden zijn om in de winter tennislessen te volgen.
Ons antwoord is JA.
Na een aantal positieve gesprekken met onze burenclub Tenniscentrum Alken, is er een overeenkomst gevonden wat betreft wintertraining.
Tennisclub De Alk en Tenniscentrum Alken bieden jullie tennislessen aan o.l.v. gediplomeerde trainers bij de tennisschool BKKM. Dit voor jeugd én volwassenen.
Het betreft de eerste stap in een positieve samenwerking tussen TC De Alk en Tenniscentrum Alken.

De lessen gaan van start op 19 september 2022 en eindigen op 23 maart 2023 (er zijn 22 lesweken).
Individueel of in groep, alles is bespreekbaar.

De organisatie ligt in handen van de Tennisschool BKKM vzw.
Echter de leden van de Alk blijven hun eigenheid behouden. Men is als lid van De Alk niet verplicht om lid te worden van Tenniscentrum Alken om er wintertraining te volgen.
Om te kunnen deelnemen aan de wintertraining is het wel vereist om lid te zijn bij TC De Alk voor zomerseizoen 2022.

Jullie kunnen je inschrijven via de website van Tenniscentrum Alken.

Vergeet dan ook niet te vermelden in de opmerkingen dat je lid bent op TC De Alk.
Inschrijven kan dus via deze link.

Voor de kleuters tot en met 7 jaar (vanaf geboortejaar 2015) bieden we op woensdagnamiddag lessen in Tenniscentrum Alken aan o.l.v. onze trainster Ellen Eyben. Dit kan aangevraagd worden via deze link voor kleutertennis.
De kostprijs voor deze lessen bedraagt 195 € en duurt 22 weken.
Kinderen ouder dan 7 jaar moeten zich ook rechtstreeks richten tot Tenniscentrum Alken via de website.
Voor extra informatie of vragen kan je je altijd richten naar Ellen Eyben en/of Bart Billen.

We hopen hiermee alvast een oplossing te hebben voor onze kleuters, jeugd en volwassenen wat betreft wintertraining.

Geniet nog van onze gezellige zomer!

Het bestuur Tennisclub De Alk