Lessen en Stages 2021

Wintertraining 2021 – 2022

Beste Tennisvrienden,

Alhoewel de vorige wintertraining niet volledig kon doorgaan omwille van corona-maatregelen hopen we toch deze keer op een volwaardig nieuw wintertrainingsseizoen 2021-2022. Daarom nodig ik je graag uit om je in te schrijven voor de wintertraining via mail naar [email protected] met vermelding van je naam, telefoonnr. en e-mail en dit voor de uiterste inschrijvingsdatum van zondag 8 augustus 2021.

De wintertraining start op maandag 4 oktober en loopt over 20 weken + inhaaldagen. Tijdens Allerheiligen, Kerst- en Krokusvakantie zijn er geen lessen voorzien. Aangezien de uren die onze club kan reserveren bij onze buren Tenniscentrum Alken beperkt zijn, is tijdig inschrijven de boodschap!

Benaderende prijzen:

Indien je voor een groep van 3 of 4 kiest en dit door omstandigheden niet lukt, dient de prijs betaald te worden van het aantal spelers per plein.

Kidstennis (3 tot 7 jaar):

• 195 € (op voorwaarde dat er minstens 8 inschrijvingen zijn)

Jeugd:

• 255 € voor 4 spelers per plein
  • 335 € voor 3 spelers
  • 500 € voor 2 spelers

Volwassen:

• 270 € voor 4 spelers per plein
  • 360 € voor 3 spelers
  • 540 € voor 2 spelers

Van zodra de planning klaar is, ontvang je een mail van ons met het juiste bedrag dat je dient te betalen op onze betaaldag op 4 september 2021. In deze mail zal je ook zien wie je trainer is en met hoeveel spelers je op welke dag en uur les gaat krijgen.

(Voor mensen die nog een tegoed aan lespunten hebben, deze kunnen uiteraard nu ook ingezet worden.)

Enkele trainingsregels:

1. Er moeten minstens 2 mogelijke beschikbare dagen ingevuld te worden
  2. De lessen zullen enkel verplaatst of ingehaald worden door niet beschikbaarheid van de trainer of door opgelegde coronamaatregelen.
  3. Er wordt voorrang gegeven aan jeugdspelers
  4. Bij afwezigheid gelieve de trainer vooraf te verwittigen
  5. Iedereen die inschrijft dient zijn 2022 lidgeld te betalen

Zomertraining 2021

Beste Tennisvrienden,

Omwille van de uitzonderlijke Corona crisis en de reeds afgelaste Interclub, bieden we je dit jaar de mogelijkheid om uw Lentetraining verder te zetten in de Zomertraining zodat je uw reeds opgedane tenniservaring verder kan verfijnen in de Zomertraining.

Daarom nodig ik je graag uit om je in te schrijven voor de Zomertraining via mail naar [email protected] met vermelding van je naam, telefoonnummer en e-mail en dit voor de uiterste inschrijvingsdatum van 20 juni 2021.

Aangezien ons juni-tornooi doorgaat van 12 tot 27 juni, start de Zomertraining in de week van 28 juni – 4 juli en dit voor 6 lessen.

• 4 spelers per plein aan 40 EUR voor 6 lessen (of 6 winter les punten)
  • 3 spelers per plein aan 60 EUR voor 6 lessen (of 8 winter les punten)
  • 2 spelers per plein aan 80 EUR voor 6 lessen (of 12 winter les punten)
  • 1 speler privé les per plein aan 140 EUR voor 6 lessen (of 24 winter les punten)

De Zomertrainingen mogen niet in ons clubhuis betaald worden maar kan enkel gebeuren op het Bankrekeningnummer van TC De Alk:  BE91 3350 3611 6176 met vermelding : Zomertraining + je NAAM.

Jeugdtraining is voorzien op woensdagnamiddag vanaf 13:00u tot 19:00u en elke weekdag van 17:00u tot 19:00u.

Volwassentraining op iedere werkdag van 18:00u tot 22:00u

Beginners / Start to tennis is voorzien op zondag voormiddag of op aanvraag.

Enkele trainingsregels:

1. Er dienen minstens 2 mogelijke beschikbaarheden ingevuld te worden
  2. De lessen zullen enkel verplaatst of ingehaald worden bij Covid-19 maatregelen, slecht weer of door niet beschikbaarheid van de trainer.
  3. Er wordt voorrang gegeven aan jeugdspelers
  4. Bij afwezigheid gelieve de trainer vooraf te verwittigen
  5. Iedereen die inschrijft dient zijn 2021 lidgeld betaald te hebben

Zomerkampen in 2021

Deze zomer organiseren we in samenwerking met de gemeente Alken 2 zomerkampen.

Je vindt er alles over in dit document dat we op onze site gezet hebben. Wees er snel bij om je kind(eren) in te schrijven, want de plaatsen zijn beperkt!.